Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, June 21, 2011

Kenapa ada perasaan macam ini...

Assalamualaikum dan salam semua...

Salam malam merangkap salam awal pagi bagi mereka yang belum tidur lagi....Mataku jua tidak mahu terlelap gara-gara dah tidur petang tadi....Masalah...Masalah....

Tapi yang menjadi masalahnya adalah kenapa ada perasaan "Malas" dalam diri ini...Adoiii....Sejak 2 menjak nie rasa malas je memanjang....Lagi lagi la bila asyik nak kejar date, makin la terasa malasnya...Sepatutnya kena la lebih rajin tapi xtau kenapa ia menjadi malas dan lebih teruk lagi malas kuasa dua (malas2)....Sakit jiwa tul...huhu...

Macam mana la nak bendung penyakit nie....Perlukah ada penyuntik semangat atau yang datang menjentik telinga ku...:p Ataupun mencari dan mendampingi aktiviti sosial dan kemasyarakatan? Ataupun aktiviti yang mengeluarkan peluh?? Hurmmm....

Nampaknya kena gi lab cari orang untuk aku kacau....harharhar...(gelak jahat)....



p/s: pc dan internet lembap..ntah kenapa....

13 comments:

Mr iz said...

sel sel tak aktif tu... he he he he.... mungkin salah satu caranya kot gitu... nak bagi sel sel aktif....selain mengeluarkan peluh...pengkacau pun bole juga... he he he he...

emieysandra said...

sme la ni, xleh nk tidor sb td dh tidor ptg..erm, len kali kne elakkan utk dptkan tidur yg berkualiti d malam hari ni ;)

bunga said...

hahaha..yahh..stuju cari org tuk kacou..ahha..bunga nak join gak kaco org ni..haha..baru la dapat hilang malas ni..ehhee

Nasriq said...

aku pun jadi malas ni lepas baca entry ni... haihhh... malas nya...

Aniz said...

shuhhh shuhhh encik MALAS sila main jejauh..hehehe

JARI YANG TERBARAI said...

gua ngah malas nak pegi kerja ni hehehe

wadud@duad said...

jangan memalas adah.. hehehe..
nanti suatu saat masa untuk malas tu la yang sangat penting.. ^_6

jangan simpan lam hati ea.. hehehe

najihah sahami said...

hahaa.kalau bab malas tu mmg xdapat nk tlg a adah. mmg susah kalau dh dijangkiti. hehe..kena jauhi adah ni. t jangkit..:P

Keyyah said...

ooo ptt r semangat nk g lab ari ni...ada udang di sebalik meee rupanya

ecah mashuri said...

xdpt den nak nolong sebab ecah pun pemalas gakk;p

ïêmå å¢klê§ said...

tido jommmm
iema pun malas gak ni

Hairil Rizal said...

Buat sesuatu yang Adah suka dulu. Pastu baru buat benda yg kureng suka.

Kiranya mcm bersenang senang dulu, bersusah susah kemudian la. Hehehe!

zati embong said...

bl malas dtg x berusik blog jat.huhu.padahal rindu gile nk menulis nk baca entry korang semua.

Related Posts with Thumbnails