Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, June 24, 2011

Aku buta fesyen...

Assalamualaikum dan salam jumaat...

Kisah semalam....Hurmmm..Perut dah ok dah tapi ntah kenapa rasa macam kenyang je...Perut aku dah jem ker...Ruginya kalau jem lama sangat...Nak makan! Nak makan! hehehe...Yang menakutkan adalah kiranya perut makin membuncit dan ada spare tyre...Oh, no!

Aku buta fesyen...kehkehkeh...Kalau bab2 fesyen, memang menjunam teruk jatuh kalau orang tanya pasal fesyen...Kalau bab2 gaya, memang tak reti bergaya sebab aku dah ada stail dan gaya yang tersendiri...Yakin lah pada diri sendiri...Ahaks...:p


Macam2 fesyen sekarang ada...

Kalau aku pakai tudung yuna, orang kata: "Tak sesuai lar dengan muka, dah la muka bolat"...Ok, fine...

Kalau aku pakai tudung ekin, orang kata: "Macam makcik.." Lagilah sadis...Tak sedar diri lagi nie yang diri ni dari kecik lagi dah jadi makcik...haha...Takpun.."Macam orang indon..." Tapi aku pakai je...Sebab malas nak gosok...haha...Ada banyak lagi jenis2 tudung yang pelik2 dan tengah hot...Ntah...huhu

Kalau aku pakai baju cantik skit plus moden: "Eh, macam pelik je ko pakai...Ada pape ke nie..." Yer la, aku sesuai pakai baju kurung je....Dalam hati, eleh...jeles la tu aku pakai baju lawa2...haha...

Kalau tanya jenama2 antarabangsa, memang sedikit fail...Tak tahu sangat...Aku tak amek tahu ke...Tak tanya lagi siapa pereka fesyen, jenama ni dari negara mana, beg apa yang da latest sekarang....Aduhhh!! Malu kat kaum sendiri je....huhu...

Tak masuk bab2 make up lagi...Jenama produk? Tettttt!!!!



p/s: Apa pun yang kita pakai mestilah selesa, menutup aurat dan wasatiah...
p/s: Kalau dapat benda2 mahal ni dengan free, confirm sayang nak guna dan memang akan sayang orang itu...:)

14 comments:

NasQ said...

aku pun buta fesyen gak...

Bunga said...

sama la ngn bunga sayang..hehe..xreti bab2 fesyen..haha..yang penting kita selesa pakai n sopan..hehehe..

bab mekap..fuf..mmg xreti la..gagga..

zati embong said...

betul adah,yg pentng tutup aurat.dulu masa kecik masa nakal semua bnda 2 x fikir.bl makin matang,makin dtg rasa insaf diri

O.o

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Adah.. Adah mungkin buta fesyen, tapi celik pada perkara2 lain yg orang2 lain "buta". MM pun ada benda yg MM betul2 buta.. tapi rahsia la.. tak nak ckp...hehehehe.

Tapi kita sbg blogger ni kan saling lengkap melengkapi.. tu la masalahnya mcm MM ni dah semakin malas nak blogwalking... tu yg semakin hari semakin "buta" ni..
Nak tau apa yg MM buta?

"BUTA BOLA"

Aniz said...

its ok la dear..u look beautiful just da way u r...=D

emieysandra said...

adah..diorng psiko je tu, jgn dilayan, yg penting must cnfident.yup, diorg jeles..haha

mcm tdung ekin, emiey rse mmg ssuai utk sume..nmpak kemas.

Dzasc Skachers said...

hehehe yeke?
jarang pompuan buta fesyen neh..
hehehe

Mr. Asada said...

asalkan sempurna tutup aurat, dah ckup elok dah adah. kalau ikut fesyen tapi tak sempurna tutup aurat, sia2 je..

buta fesyen tak apa, asalkan jangan buta hati.. ;)

ORLANDO AHMAD said...

kalo mekap jangan la conteng2 muka dengan keterlaluan...

Intan7 said...

hihi.. intan xla buta sgt kot.. rabun je.. tp wat pe nk ikt kalo baju tu x cukup kain.. hmmm... jadilah dri sendiri..hehe

deeya said...

yeaaaaaaaayyyhhh ! ade kawan .... sangat seronok . tak malu pun buta pesyen .. kalau pkai yg smple2 jer pun da cukup manis . td ckp yakin pd diri sendiri kan ?? yer ! sye yakin .. sye yakin sye comel ^__^

tehr said...

yakinlah pada diri sendiri
kalau nak ikut mulut orang
memang buat sakit telinga je

Unknown said...

yang penting kita selesa dgn apa yang kita pakai

myzziema said...

hahaha sama lah kita. buta pesyen T__T

Related Posts with Thumbnails