Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, October 4, 2010

Chinta di TV3

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Chinta....Kenapa bukan Cinta or Chenta?? Ntah lah....Sila tanya pengarah..hahaha...Sekarang memang teruja tengok citer ni...Memang best...Selalu ternanti2 citer nie dan selalu teruja nak tahu macam mana perjalanan citer nie walaupun pernah baca sinopsis kat blog orang....

Bila time teruja tu kan..Pastu "bersambung..."...Memang sakit jiwa kan...Adooii...Saje nak wat makin teruja...Sekarang ni si Chinta (Fasha Sandha) tengah mengalami derita dan tekanan perasaan yang amat sebab kena rogol..2 kali tue...Memang dasyat kan kalau betul-betul realiti...Kalu rogol tanpa rela lagi sakit jiwa kan berbanding rogol dengan rela...Aiisshh...(Tetiba sedih pasal isu anak luar nikah dan kes pembuangan anak)...

Lepas ni dan dengan apa yang berlaku yang pasti Si Chinta ni akan berubah menjadi pelacur kelas atasan..Ooppss..tercerita plak...Ahh..Tengok la nanti...Pasti best...:p...

Teruja dan suka gak tengok citer Siti Kelembai...Kelakar je dan menarik...Jom la tengok kalau bosan2 tue..hihihi...



p/s: mood tengok tv lak...aiiii...

23 comments:

mar yanie said...

ooo..besh ker? td ade tgk jap..dah episod bape ni? klu tgk esok, dh terlambat ke? hee byk tanye,,:P

maCy said...

isk2. nak taruk tv sbijik lah kat bilik~

M a W a D D a H said...

mar yanie: beshhh...hehe..tak ingat episod berapa...baru start minggu lepas...tapi tak terlambat lagi kalu nak tengok..jom layan...;)



macy: tengok tv3 online pon bole macy..;)

echah mashuri said...

echah xsuka tgk fsha brlkon..:(

khairul_bariyyah said...

xde tv kat sini... bila balik umah tgk tv macam org yg da setahun sesat dalam gua.. hoo~

M a W a D D a H said...

echah mashuri: nape xsuka??



khairul_bariyyah: cian die duk dalam gua...hehehe

Cik Jari said...

wah...sy ta tgk cite pape pon...teringin nk tgk Asmara....cambest je...

Sabihah said...

eeeiii...dok suke jugak pasha sendat tuh...tp cik abg suke plak layan cite tuh...mencik tau...akhirnya, aku pun terjebak sama...aku terpksa laa tgk cite yang ntah ape2 tu..hehehe

Miss Q said...

ahkak ni tgk cerita sangkut2.. kenapa bapak dia nak rotan chinta padahal anak dia yg kena rogol? kan kesian tuh. mentaliti kampung betol.

tp naseb x jadi kena rotan kan..

wadud@duad said...

hehehehe.. best ekh? wadud tersu terang cakap kurang layan cite2 camneh..:p tambah2 cite melayu..:D

lagipon wadud kan dok indon, mana ada masok cite2 camneh..:D
hahaha

Tomato Gurl's Life said...

cerita kelembai best!!hihi...

Asyi@alasyr said...

salam adah.. beshla cite
duad: ek eleh adk biar la da adah minat kekkeke.. umah adk kt indon xde tv 2 pasal adk ckp xlayan hehehe.. klo adk tv.. besh arr huhu

wardahMG ツ said...

best..best!! tu pun tgk bukan 1st episod dan kdg2 je tgk. minggu ni la mula tengok, mcm bestt. so llayan jer. skrg dh kua mamat omputeh plakk......!!! ;))))

Hairil Rizal said...

Mula-mula tu mmg rasa nak folo dari awal tapi bila tgk ada karakter antagonis menyampah (ayah Chinta) yg manjakan anak melampau, terus potong stim tak nak layan lagi.

Tak suka karakter camtu, tapikan..hakikatnya ada org bersifat mcm tu diluar sana kan?

Encik Gorilla said...

Hah... tak minat la drama2 nih.... Kamen rider aku minat.... lagi2 bila part.... bertukar!!!...

hamzah ian said...

dah lama gua tak tngk tv

Prince Halilintar said...

ahalah adah..prince pon layan gak cite ni pas balik keje..dah berubah plak si chenta ni jd jahat..

laem gak prince xdtg coret2 kat sini bz keje lor..hehe

M a W a D D a H said...

cik jari: asmara macam best gak..tapi tengok gitu2 je...tau sikit2 je la jalan citer die...;)



sabihah: layan je bie...hehe..lame2 sekepala la tue ngan cik abang..;)

M a W a D D a H said...

miss Q: bapak dia memang sengal..hehe



wadud@duad: alaa..wadud layan citer indon dah la...hehe..kat sane mesti banyak citer best kan wadud..:)

M a W a D D a H said...

cik tom: best kan siti kelembai..kelakar..tapi da banyak terlepas episod la cik tom...huhu



asyi@alasyr: wahh asyi..sekepala lak kita kan..lalala

M a W a D D a H said...

wardah: mamat omputih tu da mati kena langgar..huhu..



hairil rizal: wahh..memang menghayati betul la pakcik nie...haha..itu la..si bapak tu manjakan sangat si anak lelaki die tue..huhh...pasti ada..mcm2 org kita jumpa..lain orang, lain perangai...

M a W a D D a H said...

encik gorilla: tau sangat ngan ko..hahaha..



hamzah ian: dah layan blog, mane nak sempat tengok tv..hehe

M a W a D D a H said...

prince halilintar: ak ah..dah berubah jadi jahat dan makin jahat..menakutkan la plak tengok..hoho..

adah pun lame xcoret2 sana..busy jugak..huhu

Related Posts with Thumbnails