Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, March 30, 2010

Ole-ole dari Jakarta oleh Yuka-Luv

Hi..hi..hi...


Sambil ber blogwalking tue, jumpa lah satu entry ni (Yuka nyer blog la)...Opss..nampak hadiah best2 dari Jakarta....Wah..bestnya dapat ole-ole dari Jakarta.. Aii...nak mencuba nasib gak la mana lah tau kan Yuka terbuka hati nak bagi hadiah tu kat empunya blog ni... :)... Mana lah tahu ada tuah... Kata orang 'tuah di kaki siapa yang tahu'... :)

Ermm tarikh tutup peraduan ni
 
31hb Mac 2010 pukul 11.59pm

Senang jerk contest nie..tak yah pikir2 nak wat slogan dan apa-apa jer lah..hehe
Aiii...sempat lagi ni...hehehe..Untuk keterangan lanjut, boleh la datang kat Yuka blog...Jangan lepaskan peluang...

3 comments:

MiSs TOrA said...

ha join le contest ni ;-) gud luck utk adah ye ;-) nti dpt byk hadiah kongsi le dgn tora hehe..lwak je..

M a W a D D a H said...

hehehe..kalu la ada tuah...doakan2 lah saya tora ye..hehe

akhatam said...

Hmm.. sukses nih.. salam knal!

Related Posts with Thumbnails