Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, March 8, 2010

Hari Wanita Sedunia...

Hola...Hola...Hola....
Pg ni aku dgr kt Hot Fm yg hari ini adalah Hari Wanita Sedunia...Selamat Hari Wanita buat wanita-wanita di luar sana xkire la yg kawen, yg belum berkahwin asalkan anda wanita..Terutamanyea teman2 terdekat, Ser, Z, D...Sedarlah yg korang tue dh tua...Wahaha...Ramai pendengar meminta mcm2 pemintaan, ada yg nk telefon la, umah bru la, zuriat yg baik la...Tp kalu aku, aku nak
1) Suh supervisor aku wat coding sampai siap dan just aku hnya wat tesis shj...kalau boleh, hari ini jugak die boleh siapkan...hehehe.
2) Dpt durian runtuh ... dpt la duit 1 juta ke...wakakaka...best tue...
3) Nak balik kg n dpt kije best...Alangkah nikmatnya idup ini... :)
4) Dpt kete sebijik...Wow...

- - > Wanita, Wanita, Wanita.... Mcm2 hal... Wahaha...

2 comments:

sarah shafie said...

muahha..jap lg g lab, sruh duen buat terus la..hahha..

M a W a D D a H said...

hohoho..kalau la bole aku suh duen..alangkah nikmatnye idup...hehe

Related Posts with Thumbnails