Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, March 16, 2010

Lepak2 n Santai2 (Part 1)

Ermmm...sementara menunggu detik2 nk usha2 wayang tgh hr ni, teringat la daku pada kenangan2 lepak vs santai dgn Ben n D di Klang n Shah Alam...

Cmne erk aku n D leh smpai di sana?? Gara2 Ben ar..Beria2 sgt nk kitorng dtg..Apa lagi trus g cari tket kt Melaka Sentral...Bas kul 12.30 pm hari jumaat...

Dan smpai lah kami dlm kul 3 ptg..Bas lmbt skit...Dan disambut oleh ben dgn kete savvy itamnye serta senyumn yg menawan..wahaha...










--> Kete ben                                                      

Then....Kitorng pon terserempk la dgn gerai jual durian...Ben singgah jap beli sbb feveret...3 org tue feveret durian...Melantak kat tepi pantai Tanjung Harapan...Opss b4 tue g mkn2 dlu...Best gak mkn kt tempt tue tp.....Opss ada peristiwa yg xdpt dilupakan...Hanya D jerk yg tau...Tutt...(Gara2 burung)...:)

Tiba la di mlm hari...Ben ajak la g ICiTy...Ingt kn tmpt ape...woah..best woo...Excited giler tgk tmpt comel2 n warna warni...Nice picture beb...Korang patut pergi nih...hehe

Wahhh..mmg epi giler dtg sini...Thanks ben...:)
Utk part seterusnye...tunggu.....:)




2 comments:

najmu said...

nok g i-city.. aritu nok g.. pahtu, bile smpai je, xleh masuk i city tu... jln masuk kene tutup.. huu

fariha said...

lame dok dengar cite ben..kem salam sama dia

Related Posts with Thumbnails