Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, March 24, 2010

Dasyat aku...Siap dpt AWARD lg ha....

Dlm bdn2 penat, mata mengantuk nie...Terkejut aku sbb kena TERJAH... Terjah, terjah menerjah...(siap2 nyanyi lg ha)...Mata ku jd segar kejap....:) Ni ha AWARD die...

Aku sgt terharu kerana diterjah oleh Lelaki Ini...Terima kasih bnyk2...Dpt jadi Top Blogger 2010 tue...Dasat ah...Walaupun aku dh lame x ber blog...tp ada gak insan mulia nk bg AWARD ini...Thanks sgt2..;)

Ni ha aku list kan org yg layak kena TERJAH gak...
1. Z
2. Dalila
3. Ser
4. Ninie
5. Wan Hazel
6. Dawia
7. Wan
8. Pink
9. Yuka
10. Yiescha
11.Matdin
12. Kawan2 blog yg sudi jengah n santai2 blog saya... :)

Syarat²nya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :
  • Thanks & link to the person that gave you award..
  • Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic..
  • Contact and let them know they've won the award..
p/s: di kala ini aku berada dlm bilik Reza (phd student UTM) sedng mengajar syikin bt coding ns-2...aku yg mengantuk dan kebosanan...X sbr nk balik melaka....

5 comments:

www.azizwan.com said...

woot! dapat anugerah.. tqvm ya.. nanti Wan letak..

.sTraWberRycH0c. said...

arghhh tidakkk!!! ninie kena terjah!!! ahahaha btw thanks k.adah..hikhik saje nk wat gempaq....lalala

♪miSwiexiedawia♪ said...

Salam..
terima kasih tag saya..^^
nnt saya ambik award ye:)

adah..
smoga ceria2 selalu:)

M a W a D D a H said...

sama... :)

suka_haha said...

wah.. dpt award lak kat sini.. time kasih ye hehe.. dtg sini lak

Related Posts with Thumbnails