Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, August 6, 2011

Wanita berpurdah...

Assalamualaikum dan salam ramadhan....


"Sungguh comel dan tenang melihat wanita/perempuan itu berpurdah...Sejuk hati...
Diri ini rasa sangat segan dan malu...."


Selamat berpuasa semua...Moga semua gagah lagi nak berpuasa ye...Rasa puasa kali ni smooth je...Rasa macam bertenaga walaupun kadang2 ada rasa sedikit letih...Sikit je...

Berbalik pada tajuk entry....Tadi melihat kelibat dua orang wanita yang berpurdah kat dalam bas...Rasa rendah diri jer....Diorang sungguh comel....Tapi nak tegur malu...Uhuk...uhuk....Apa salahnya kalau nak bertegur sapa bukan...:)


Indahnya ciptaan tuhan...................


p/s: Terlebih dahulu, aku ingin berpantun...Khas untuk korang...:)

Sahur dan berbuka,
Biarlah berpada-pada,
Jangan tak puasa,
Allah tak suka....

9 comments:

Tukang Karut said...

hoho... gatal tangan ni nak berpantun jua... tapi otak blur lak...

JIJI YU said...

ak tak berapa ngam sgt ngn pompuan berpurdah..hentah pehal..ehehe

LaNuNsepet said...

adah.. teringin tak pakai macam tu?
Lanun bg sokongan :)

zati embong said...

patut adah tegur je tau..

ïêmå å¢klê§ said...

orang cakap besenya yang pakai purdah ni cantik..
kalau iema la pakai purdah mesti orang pun cakap cantik..
hihi

bunga said...

betul..bunga pun suka tengok wanita berpurdah..teringin nak pakai gak..:)

Aniz said...

jgn tak puasa
allah tak suka
kumpul lah pahala
kelak ke syurga

theeeeeee

little_teddy said...

zzzZZzzzzz

Prince Halilintar said...

adah xnak try pakai purdah ker???hehe

Related Posts with Thumbnails