Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, August 17, 2011

Bila diary lama di 'modified' kan....


Jadilah.......

Buku resepi


Ini kisah lama.....Jumpa resepi dalam suratkhabar, cut and paste.....

Sekarang....Tekan2 keyboard, taip nak resepi apa, cari gambar masakan yang nampak best....Terus gi dapur masak....lalalala....



p/s: Wordless Wednesday....:p

12 comments:

Tukang Karut said...

nak sikit...

:)

zati embong said...

ma jat pn ada.diary lama jd buku resipi.hihi

jat xde.hoho

maCy said...

ehem2. bole la try masak2 t macy lepak umah sane ea? hihik

Abang Jonni said...

huhuhuhu.. ak ah... skrg main tekan2 keyboard je dah boleh cari resepi... senang.

Edy Zaidi said...

tu la..skrg kat surat khabar pun dh susah nak cari resepi2 ni, sbb dieorg tau, boleh surf internet je

M a W a D D a H said...

tukang karut: nak ape ye tukang karut...hihi



zati embong: edisi org lama..ade la simpan resepi cam tu...hehe



macy: bila mau lepak sini?? hehe

M a W a D D a H said...

abang jonni: tapi xleh lawan bergedel yg abang jonni wat...bila la nak merasa bergedel abg jonni nie...hihi



edy zaidi: itu la...main surf tenet je skrg nie....dunia tanpa sempadan kan...hehehe..

padin said...

haha betul2 adah.. kalau zaman dulu gitulah kaedahnya, tampal2 dalam buku bila nak masak tengok semula.. sekarang, surf aje di internet

Keyyah said...

hari cari resepi apa lak adah???kikiki

M a W a D D a H said...

padin:kenangan lalu..hihi



keyyah: ntah...xcari lagi...:p

Prince Halilintar said...

aik..potong n tmpal dlm buku je ke adah..buat la praktikal sekali masak2 tu lagi bagus klu dpt pos kan kat prince utk wat juadah berbuka nanti..hehe

M a W a D D a H said...

prince halilintar: ak ah..potong n tampal jer..muahaha...kalu nak, meh la sini bawak pinggan...hihi

Related Posts with Thumbnails