Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Sunday, January 12, 2014

Set Resdung, Alahan, Gatal-Gatal : Ada penyelesaian...

Assalamualaikum dan salam semua...

Sihat tak semua? hehe..Kalau ada yang tak sihat tu, meh citer kat sini...Kalu segan nak citer, jom kita berwhassap kongsi2 cerita..Inshaallah saya aku cuba selesaikan dan bantu anda...Dulu pun sebenarnya saya ada masalah gak. Masalah dalaman luaran semua ada...Dan sekarang alhamdulillah, dah lega...

Apa yer?...Masalah gatal2 dan resdung...Sebenarnya saya pun ada masalah resdung gak...Bila makan belacan tu, haa...mula lah tergaru sana sini, terbersin, hidung berair dan macam2 la...Kadang2 mata pun jadi gatal2 dan mula la rasa tak selesa...Dan sekarang alhamdulillah...

Apa yang saya amalkan dan apa suplemen yang begitu terkesan di hati tu?


Vitamin C Shaklee: Selain membantu mencegah elergi hidung, kulit dan asthma, vitamin C juga anti-oksidan semulajadi, kekal integriti sel dan juga menggalakkan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah supaya sihat.

Alfalfa Complex Shaklee: Selain membantu, memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, ia juga mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan (senang/lawas nak membuang), melegakan rasa kebas dan sakit sendi, mengurangkan toksin dan juga merendahkan kolesterol.

B-Complex: Selain membantu meredakan alahan, ia juga boleh mengurang dan mengawal tekanan, dan juga menukarkan makanan kepada tenaga.



Siapa mahu mencuba set resdung ni jangan malu2 contact saya:

Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/We Chat/KakaoTalk/Sms/Call)
Tel: 013-6760811 (Sms/Call)


2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Assalamualaikum Adah.... Lama kita tak berkomen2 kat sini. Selamat tahun baru.

Bilal157 said...

terima kasih info nya kak :-)




https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

Related Posts with Thumbnails