Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, January 2, 2014

KENAPA ALFALFA PERLU UNTUK TUBUH? | PROMOSI JANUARI 2014 BUY 6 FREE 1..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sempena pembukaan tahun baru 2014 ni, Shaklee’s promotion is Alfalfa Complex. Valid from 1 January 2014 to 31 January 2014.  Buy 6 FREE 1.  So sepanjang bulan Januari ni jangan lengah lagi untuk beli alfalfa sebagai suplemen harian anda.  Kenapa saya suggest alfalfa sebagai suplemen tambahan anda.  Sebab alfalfa adalah salah satu suplemen untuk membuang/mengurangkan toksin dalam badan, menyahkan keputihan, merendahkan kolesterol, melegakan sakit kebas dan sendi, mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan serta kaya dengan nutrisi.

Rupa bentuk botol alfalfa seperti di bawah.  Oh ya, Elmo tu model aje..hihihi...


 Siapa yang perlu makan alfalfa ni:

-Ibu menyusu (ALFALFA + ESP +Ostematrix + Vita C + Vitalea + B-Kompleks)

-Ada gout (ALFALFA + Omega)

-Nak kurus (ALFALFA + Lecithin/Omega + Cinch / ESP / B-Kompleks / Vitalea)

-Sembelit (ALFALFA + Ostematrix + Herblax + ESP)

-Keputihan (ALFALFA+ESP)

-Buasir (ALFALFA + Ostematrix + Zinc)

- Resdung/allergic/alahan/gatal-gatal (ALFALFA+B-Kompleks+Vita-C) + Herbal blend cream + Basic H2.

(p/s: Do contact me if interested). Tapi sebelum tu jom dengar cerita pasal kehebatan alfalfa kat bawah nie.  Testimonial dari saya sendiri, kawan-kawan dan juga customer setia saya).


Testimonial?? Dah banyak testimonial mengenai alfalfa nie tapi ni saya nak cerita testimonial ni dekat diri saya sendiri.  Sebelum amalkan alfalfa, memang saya ada satu jenis penyakit kulit iaitu kegatalan yang amat sangat..Pergghh menggaru tu tak ingat dunia. Memang gatal sangat ya ampun..Kadang-kadang sampai melecet kulit dan kadang2 berdarah.  Serious tak tipu.  Even saya sendiri pernah pergi doctor pakar kulit still tak jalan (Takde kesan).  Selain tu saya juga pernah berpantang selama 3 bulan sebab ingatkan seafood menyebabkan kulit2 ni gatal.  Tapi bila dah 3 bulan tak makan seafood, still gatal2, means apakah itu..Memang sengsara la selama 5 tahun..5 tahun okeyy..Memang ada gak ubat sapu kat kulit.  Macam2 jenis dah.  Ada yang sapu kat kulit mula2 jer bertahan, kalau tak sapu, gatal2 tu jadi balik..Lagipun almaklumlah kadang2 malas nak sapu..Dan lepas amalkan suplemen alfalfa ni semuanya lenyap.Alhamdulillah syukur sangat2.

Oh ya, bukan setakat tu jer, saya senang nak membuang bila makan alfalfa..Sembelit takde da..Alfalfa Shaklee + Ostematrix Shaklee (kalsium) memang terbaik la. Bangun pagi, takde la lama sangat kat toilet..hehe..Tapi apa2 pun, jangan lupa minum air kosong more than 2 liters dan yang ni memang wajib..Yeahh..

Testimonial dari kawan saya sendiri adalah dia merasakan ada perubahan pada perempuan punya bahagian atas..hehe…Rasa tegang je..Dia kata bagus sangat2 sebab dia dah menyusukan anak sampai anak yang keempat tapi boleh menegang lagi. Alhamdulillah..Sape tak nak kan..Suami lagi bertambah sayang…Kannn..:)

Dan untuk menyusu plak, member lama ada pesan nak beli untuk banyakkan susu badan. Ye lah kan, susu badan dah makin kurang dan amat merisaukan dia.  Alfalfa+ESP+B-kompleks gabungan terbaik untuk set bajet.  Tambahkan Ostematrix , Vita-C, Vitalea untuk mengoptimumkan susu badan.  Dan Alhamdulillah susu dah banyak kuar sampai tak cukup bekas…hehehe..Rasa lega dapat bantu orang..:)

Untuk yang mengalami keputihan pun sangat2 la bagus amalkan alfalfa nie.  Member yang dah makan berkata yang keputihan dia pun dah berkurang.  Alhamdulillah..




KITA HANYA IKHTIAR DAN BERUSAHA TAPI TUHAN YANG MAKBULKAN BILA KITA JUMPA SUPLEMEN/MAKANAN TAMBAHAN YANG SERASI.


Saya memang nak sangat membantu anda...Sebab saya tahu pasti antara reader yang membaca blog ni mengalami masalah yang sama.  Jika ada masalah di atas boleh la contact saya...


Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/We Chat/KakaoTalk/Sms/Call)
Tel: 013-6760811 (Sms/Call)


p/s: Cepat2 sebelum kehabisan stok...


No comments:

Related Posts with Thumbnails