Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Sunday, January 26, 2014

Collagen Powder Shaklee | Tampil cantik dan menawan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat pagi buat semua teman-teman..Apa khabar?? Mesti korang plan nak jalan2 kan hari nie...Yerla hari ni kan cuti...Or nak tunggu CNY nanti?? Wohoo..4 hari tue cuti...Saya ni belum pergi cari tiket bas lagi...Ntah ada ker tak...Hope ada la rezeki pulang ke kampung...Hohohoho..

Hari ni saya nak bercerita pasal Serbuk Kolagen yang memang menjadi idaman wanita..Kenapa jadi idaman wanita? Sebab mereka mahukan diri dia tampil lebih muda dan kelihatan cantik sentiasa...Yeehhaa, sape tak mahu muda sentiasa...Kannn..

Kenapa wanita perlu mengambil kolagen?

1)  Anti penuaan - Iaitu ia mengecilkan pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis2 halus pada kulit.

2) Melembap - Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan gatal2 pada muka.

3) Mencerah - Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata.

4) Mengembalikan keanjalan - Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.

5) Meningkatkan pergerakan - Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang.

6) Menyubur - Menjadikan rambut tidak mudah gugur, tidak bercabang, tebal dan lebih sihat.




Jom kenali collagen powder dari Shaklee...

Kandungan utama Collagen Powder dari Shaklee ni adalah dari sisik ikan merahiaitu salah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan yang lain.

7 kandungan tambahan dalam Shaklee Collagen Powder ini adalah ia:

1. Ekstrak kerang-kerangan : Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

2. Elastin dari kolagen ikan - Elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit.

3. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal

4. Lactobasilus Acidophilus - Sejenis bakteria baik yang membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semulajadi sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen

5. Ekstrak Pfaffia : Pfaffia juga digelar sebagai Ginseng Brazil yang bila digabungkan dengan ekstrak biji benih Camellia Japonica, dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik.  Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembap dan rata.

6. Ekstrak biji benih Camellia Japonica : Mengandungi asid oleik , sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi.  Isoflavon yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas

7. Vitamin B dan Vitamin C : VItamin-vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat , lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel dan vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen semulajadi yang melawan radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

Apa istimewanya Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS ( Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.  Kolagen bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.  Terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama    8 minggu (melalui ujian klinikal).

Macam mana bentuk Shaklee Collagen Powder

Ianya berbentuk serbuk yang mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran.  1 kotak mengandungi 15 sachet di mana setiap sachet mengandungi 15mg.

Tahan berapa lama?

Disarankan untuk mengambil 1 sachet sehari untuk mendapatkan kesan yang lebih optimum.  Penggunaan sekotak adalah selama 15 hari.  Boleh juga untuk penggunaan selama sebulan (diambil selang sehari).  Boleh dicampur dengan mana2 minuman selain minuman berkafein..


Testimonial Pengguna Shaklee:


Sumber daripada Google...

Sape2 yang berminat, jangan segan silu contact saya di:

ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/We Chat/Sms/Call)
Tel: 013-6760811 (Sms/Call)


p/s: Terus di pos dan selamat sampai or COD area ampang..



No comments:

Related Posts with Thumbnails