Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, July 27, 2013

Katakan tidak pada rabun dan silau: Carotamax Shaklee...

Testimonial sendiri sejak mengamalkan Carotamax Shaklee:

Alhamdullillah, sejak konsisten mengamalkan Carotamax daripada Shaklee, rabun ku telah turun power. Turun sebanyak 25 sebelah kiri dan 50 sebelah kanan..After consume/makan dalam 2 botol.  Mula2 makan memang tak nampak langsung perubahan dan bila check kali pertama rabun makin naik.  Terkejut jugak. Tapi bila rajin makan dan berdoa pada Tuhan agar rabun dan silauku cepat pulih, insyaallah Tuhan dah makbulkan...Yakin pada-Nya..


Carotamax juga adalah antioksidan.  Selain mengurangkan rabun, ada testimonial yang consult makan carotamax kata pipinya nampak kemerah-merahan.  Tak payah dah kan pakai blusher.  Dah jimat dah beli blusher kat situ..hihi..

Untuk kesan yang lebih optimum, boleh la tambahkan minuman Vivix.  Bukan setakat untuk kesihatan mata jer, ia merangkumi keseluruhan kesihatan dalaman dan memang salah satu produk shaklee yang dicari..Baik juga untuk kanser, strok dll..Yang paling best, Vivix juga bagus untuk awet muda..



Boleh la tengok apa lagi khasiat kat SINI

Hope after this spek mata ku hilang dari muka ku..hehe..



Untuk keterangan lanjut, boleh la hubungi saya di bawah ni.  Jangan segan silu untuk bertanya yer..Anda akan dapat harga istimewa bila beli dengan saya.


Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)


p/s: Hati ini berniat untuk membantu anda..

No comments:

Related Posts with Thumbnails