Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, July 16, 2013

Testimonial daripada Alfalfa Shaklee...

Assalamualaikum dan salam semua...

Korang puasa tak hari ni? hehehe..Kalau tak, kena puasa ganti tau...Hari ni saya gi bazar beli nasi kerabu, pulut panggang perisa udang, dan kuih chara..Sedap hingga menjilat jari..hehehe...Tapi ni bukan main sebabnya saya nak bercerita...Hari ini saya nak bercerita tentang testimonial Alfalfa Shaklee daripada customer/member office yang dah consume dan makan alfalfa shaklee secara konsisten.  Hari tu saya dah janji nak ceritakan...So, alkisahnyaaa........

Customer 1:  "Dah, alhamdulillah, sejak makan alfalfa ni, period saya teratur.  Tak la macam dulu2 period datang 3 bulan sekali, kadang2 2 bulan, kadang2 6 bulan sekali..."  Pergghh lama tu tak datang..Terkejut gak saya mendengarnya...

Customer 2:  "Weh,aku makan alfalfa ni rasa lain macam jer la..Rasa lebih bertenaga..." Yang ni saya tak boleh komen panjang2 sebab bab2 rumah tangga..hehehe...Mungkin suami isteri lebih mengetahui...hehehehe...

Customer 3:  "Dulu Mrs B saya ni mengeleber  dan jatuh jer sebab mungkin anak 4 yang menyusukan bayi sebelum ni, tapi sekarang ni dah push up"...Saya berkata, "Wahh, hebatnya"...Hahahaha...Si suami pasti suka...Kekekeke...

Customer 4: "Best tau makan alfalfa ni..Sebab hari2 membuang je keje dia...Lawas..Alhamdulillah...Takde lah pagi2 asyik sembelit je..."  Bagus alfalfa sebab alfalfa ni boleh membuang toksin dalam badan...

Customer 5:  "Rasa dah kurang dah gatal-gatal lepas makan..Kalau tak, kalau makan makanan yang menyebabkan gatal, pasti gatal muka2..." Yang ni saya pun rasa keberkesannannya...Alhamdulillah...

Dengan alfalfa shaklee,  senyum pasti ke telinga...hehehe..Anda pasti berpuas hati...Percaya lah...



Kepada sesiapa yang berminat mahu mencuba alfalfa shaklee ni, boleh la hubungi saya seperti kat bawah ni...Jangan segan silu untuk hubungi saya ye..:) Jangan risau, alfalfa ni tak mahal sangat pun..Harga mampu milik dan berbaloi2..


Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)



Setiap penyakit pasti ada ubatnya...Berusaha lah mencari, makan dengan konsisten dan berserah pada-Nya...Doa lah banyak2 supaya penyakit itu cepat baik sepenuhnya..Aminnnn...


No comments:

Related Posts with Thumbnails