Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, May 10, 2013

Sesuai untuk gigi rapuh, tulang, sembelit dan wanita mengandung...

Assalamualaikum semua...

Baru je balik dari kerja...Balik lewat malam tapi takde la lewat sangat balik sebab ada kerja nak buat...Tekanan tu tekanan jugak tapi alhamdulillah boleh control myself..:)

Hari ini aku nak bercerita pasal kalsium..Dan aku sekarang nie memang menitik beratkan kalsium dalam tubuh badan aku.  Sebab sebelum ni aku memang mengalami gigi rapuh pada usia muda (takde la muda sangat pun...haha).  Dan aku amatlah risau dalam keadaan dan masalah yang aku hadapi nie...Siyes ly...

Alhamdulillah dengan izin-Nya, selepas aku berjumpa dan consume dengan Ostematrix Shaklee (bekalkan kalsium) nie, gigi aku dah tak rapuh...Tahan lasak la dari sebelum nie...Takdela aku risau lagi nak gigit / kunyah kacang favourite aku lagi...Sukanya aku...:)

"Hi! Nama saya Afiq...Nampak tak gigi saya yang kuat ni?" Kata Afiq anak buah ku...hehehe

Testimonial dari aku setelah consume ostematrix nie: Salah satu kesan adalah salah satu sebab di atas.  Selain tu aku rasa badan aku rasa ringan je dan mudah je bila bangun pagi...Rasa lebih bertenaga...Memang sesuai sangat kan untuk aku yang bekerja lebih masa nie...Selain tu, masalah membuang tiada lagi masalah bila dah consume ostematrix ni...Alhamdulillah. Lagi best bila consume Ostematrix Shaklee + Herblax Shaklee.

Testimonial dari mak kawan aku: Salah satu loyal customer aku.  Dia kata alhamdulillah, mak dia rasa ringan badan je bila bangun bagi...Dan rasa lebih bertenaga..

Testimonial dari kawan aku: Kawan aku yang ni cakap, memang lebih kurang testimonial macam aku lah...Rasa lebih bertenaga bila bangun pagi, tak sembelit dan rasa sakit lutut dan sendi berkurang...Alhamdulillah...

Alhamdulillah...Semua memberi feedback yang positif setakat nie..Untuk lebih lagi cerita pasal kalsium klik link INI.



Kalsium ni jugak baik untuk ibu mengandung sebab anak dalam kandungan juga mengambil sedikit kalsium dari badan kita.  So kita perlulah juga ambik kalsium untuk kesihatan diri kita dan anak dalam kandungan...




Untuk mereka yang berminat untuk dapatkan kalsium dalam bentuk tablet ni, jangan la malu segan contact aku ya...:):)

Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)



p/s: Very2 like to KALSIUM....

No comments:

Related Posts with Thumbnails