Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, May 10, 2014

Kurangkan rabun dan silau || Carotamax Shaklee

Selamat pagi semua...Harap semua sihat2 aje...Dah sarapan belum? Rasa segar dan bertenaga jer pagi2 ni...Almaklumlah dah telan suplemen shaklee semalam..Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix. Tak lupa Carotamax juga...

Kenapa Carotamax Shaklee juga jadi pilihan untuk ku telan... Sebab aku mahu kurangkan rabun dan silau mata ku..Sekarang power mata dah tak sampai 150. Tapi sekarang ni tak tau lah berapa sebab lama tak pergi kedai kacamata check..Hampir 5 bulan kot tak check..Lagipun tak mahu lah power mata ni makin up dan up...Oh nooo!!

Dulu memang aku di cop oleh kawan-kawan sebagai mata merah dan mata berair..Memang..Dulu memang selalu je mata jadi macam tu..Memang tak tahu punca dan sebabnya...Bila di kaji dan diselidik rupa2nya memang tak cukup vitamin dalam badan ni...Nak2 vitamin A yang khas untuk mata ni...Mana lah tahu yang vitamin A ni bagus untuk mata..Dulu laaa...Sekarang semua dah baca dan dah selidik..ILMU..Penting tu ILMU...Rasa bersyukur sangat2 dapat berjumpa dengan SHAKLEE ni..Nak2 produk CAROTAMAX...Alhamdulillah...

Ok, apa sayuran atau tumbuhan yang mengandungi Vitamin A..Cer teka...Ala sonang ajo..Korang pasti dapat jawabkan...CARROT aka LOBAK...hehehe..Kalau tak mahu makan carotamax ni apakata korang makan je lobak tu..Tapi sanggup ke makan lobak tu 70biji sehari? Tak kan..So leh la telan sebiji CAROTAMAX ni...Senang..Minum dengan air kosong..



Alaahhh CAROTAMAX ni bukan sahaja untuk kesihatan mata tau tapi baik juga untuk:
- Bina sel-sel yang rosak.
- Masalah sukar nak tidur.
- Masalah kulit.
- Pipi nampak pinky gitu...

Sape yang tak nak kan..hihihi

Di mana nak dapat CAROTAMAX ni? Boleh la contact saya terus..Saya COD atau pos laju..Cepat je sampai..Customer saya pun berpuas hati dengan khidmat saya..Alhamdulillah..Contact saya seperti di bawah:

ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/We Chat/Sms/Call)
Tel: 013-6760811 (Sms/Call)

Feel free to contact...CAROTAMAX adalah salah satu produk SHAKLEE yang terlaris...Cepat sebelum kehabisan stok...

4 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ooo I see.... no wonder la masa saya baru2 bersalin dulu selalu mata merah dan senang la dpt MC sbb disangka sakit mata. Hehe.. Terkurang vitamin kot masa tu sbb baru beranak ye Adah. Now alhamdulillah.

M a W a D D a H said...

miss mirror: Alhamdulillah...kena selalu amalkan vitamin..nanti terkurang payah lak kan...ihihi

M a W a D D a H said...

miss mirror: Alhamdulillah...kena selalu amalkan vitamin..nanti terkurang payah lak kan...ihihi

Amira is mira said...

hi..ada singgah dtg sini..

Related Posts with Thumbnails