Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, May 13, 2014

Jom jadikan DHUHA sebagai RUTIN..

Assalamualaikum dan selamat pagi buat kawan2 diluar sana..

Bestnya cutikan..Sapa yang tak nak bercuti tu adalah orang yang sangat2 lah rugi...Owhh memang rugi beb...Nikmatnya cuti...Ahhhh..hahaha..

Pagi ni saya dengar satu video berkaitan dengan DHUHA..Memang DHUHA ni sangat2 bagus apabila kita jadikan ia sebagai rutin harian kita...Sebab dan kenapa?


- DHUHA adalah memberi REZEKI melimpah ruah.
- DHUHA melapangkan waktu kita.
- DHUHA memudahkan urusan kita dan
- DHUHA juga adalah salah satu cara untuk SUCCESS.


Siapa yang berDHUHA adalah orang yang dekat dengan kemenangan.  Dan pastikan DHUHA yang kita buat itu adalah 100% bukan 80% dan bukan 50%..

Jom kita amalkan DHUHA dalam kehidupan kita dan kalau boleh biarlah DHUHA tu kita jadikan RUTIN harian kita.  Ruginya kita kalau kita tak lakukan..

Siapa yang dah buat dia akan rasa terkesan di hati..Dan dia akan rasakan bisnes dan kehidupan dia akan bertambah maju dan terus maju..

Nasihat ini bukan untuk pembaca di luar sana saje tapi untuk saya sendiri jugak...



p/s: Allah sahaja tempat kita mengadu..Tiada yang lain.



3 comments:

Nys Anis said...

betul tu , ada dah rasa kehebatan dhuha ni , sgt hebat

Keyyah said...

Sangat terkesan... Terima kasih kawan mengingatkan kawan yg slalu lupa..hehehehe

Keyyah said...

Sangat terkesan... Terima kasih kawan mengingatkan kawan yg slalu lupa..hehehehe

Related Posts with Thumbnails