Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, April 17, 2014

Bila tidak sihat...

Aku lemah...
Aku panas...
Aku sejuk..
Aku tak larat...

Mula perut meragam...
Mula sakit kepala...
Mula rasa nak baring je...
Mula rasa sakit belakang...
Mula sakit gigi...
Mula rasa nak pitam...
Sakit semuanya...

Sakit yang bukan di buat..
Dan juga bukan tekanan...
Ada yang mempersenda...
Ada yang kata di ada-adakan...

Tapi ku tahu, Allah mengujiku..
Untuk mencuci dosa-dosaku..
Mengalir air mataku..
Hanya Allah yang tahu...

Ya Allah..Kuatkan semangatku..
Fizikal dan mental...
Berikan lah aku kekuatan...
Kerna ku adalah perantau...

Terima kasih Ya Allah..
Engkau bersamaku...


Allah..Allah...Allah....


3 comments:

Keyyah said...

adah..np ni..kesian nya...get well soon adah...

alongxp said...

lama tak singgah sini, theme masih same huhu

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sakit apa tu Adah??.
Ish ish ish.... kesiannya.
Sabar ye... jgn lupa makan ubat.

Related Posts with Thumbnails