Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, April 6, 2013

Mencari Tablet Kalsium? Ostematrix Shaklee jawapannya....

Assalamualaikum dan salam semua...

Apa khabar semua...Insyaallah esok aku berada di kampung..:) Jom jumpa...hehe...Kena pergi outstation 2 minggu lagi di Kemaman...Orang kemaman, wait 4 me! Ececece...

Ada benda best aku nak cerita kat sini.  Apa yang best ye...Yang best nya adalah berkenaan dengan KALSIUM.  Semua orang tahu kan kebaikan kalsium dalam tubuh badan kita.  Dan memang sangat2 penting untuk kesihatan dan kekuatan tulang dan gigi kita.  Ekceli memang ada masalah gigi rapuh sebelum nie...Opsss....Tapi sekarang, no more gigi rapuh...lalalala...

Dulu2 memang mengamalkan susu setiap hari.  Tapi sejak akhir2 ni macam malas nak bancuh..Apa da..Oleh tu aku mengamalkan suplement terus suap dalam mulut tanpa bancuh...hehehe...Ostematrix dari shaklee...Senang, mudah dan licinnn...hehehe...1 tablet kalsium bersamaan segelas susu kalsium
tinggi...Like 100x...


Sapa yang perlukan kalsium ni?

1) Wanita mengandung.
2) Selalu kekejangan otot.
3) Ibu yang menyusukan anak.
4) Masalah tulang atau sendi.
5) Selalu sembelit.
6) Selalu sakit lutut.
7) Gigi rapuh.
8) Selalu je rasa letih, penat dan lesu.
9) Warga emas.

Tanda-tanda mereka yang kekurangan kalsium:

1) Kerap sakit gigi (selalu kena).
2) Gusi berdarah (kadang2)
3) Kejang otot.
4) Rambut kasar.
5) Tumit pecah2/kasar.
6) Kuku rapuh (Of course me! nak bukak air tin minuman tu pun xboleh)
7) Kebas kaki dan tangan
8) Kulit kering.

Testimonial pada diri aku bila aku makan Ostematrix + Herbalax, rasa lancar je perjalanan sistem pembuangan dari badan aku...hehehe...Yesss...Very very like....

Dah ada 3 customer yang dah beli...:) Sebab apa, sebab kehebatan Ostematrix dari Shaklee nie...Hanya mereka yang makan je tahu akan kehebatan ostematrix nie....Anda bila lagi?

Kata taknak pada osteoporosis!



Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)

Feel free to contact me.  :) Bagi dengan harga yang menarik dari aku...:):):)


No comments:

Related Posts with Thumbnails