Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, April 9, 2013

Hilangkan demam, batuk dan selsema dengan Nutriferon...

Salam semua...

Syoknya bila dah jumpa 'barang baik' yang boleh mengurangkan dan insyaallah menyembuhkan demam, batuk dan selsema...Ya, tak perlu makan panadol, ubat batuk serta ubat selsema lagi yang sah2 mengandungi bahan2 yang tak baik untuk badan kita...Yeah...

Nutriferon:

1)  Apa itu Nutriferon?  Nutriferon ni suplemen imunisasi dalam tubuh badan kita.  Nutriferon adalah suplemen yang hebat dan efektif.

2)  Siapa yang mengkaji dan memperkenalkan Nutriferon ni?  Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr Yasuhiko Kojima (individu pertama yang berjumpa dengan interferon ni pada tahun 1954.  Beliau menjalankan penyelidikan selama 40 tahun.  Menguji sebatian daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi dalam badan.

3)  Siapa yang perlukan Nutriferon nie ya? Untuk mereka yang selalu demam, batuk dan selsema / rendah sistem imun badan dan juga ada sebarang penyakit dengan antibodi seperti cancer, asma, flu.

Note:  Produk ni bukan bertujuan merawat, mendiagnos dan menyembuh sebarang jenis penyakit.


Yang syoknya untuk PROMOSI Nutriferon bulan April 2013, beli 6 Free 1.  Best Best....Habis bulan April, memang xder la promosi yang best nie...Rugi tak beli sekarang...


Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)

Feel free to contact me.  :)


No comments:

Related Posts with Thumbnails