Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, March 20, 2013

Ubat penenang....

Salam malam semua...:)

Ubat penenang yang pertama adalah pergi amek wuduk, sembahyang, mengaji dan mintak pertolongan daripada-Nya.  Hanya dia yang boleh membantu kita yang dalam kekusutan dan haru biru...Dee, betul tak? hehe...

Hari ni MC.  Lenguh satu badan hari nie.  Rupa2nya penyakit perempuan yang datang.  Ingatkan nak demam...hehe...Ok la tu MC, boleh la rehatkan badan yang pastinya lenguh nie...hehe..

Tapikan bulan lepas ada order supplement dengan member.  Omega Guard dengan Herba-Lax daripada produk Shaklee.  Set untuk kecikkan la sedikit bentuk badan nie.  Dan nak la jugak kan buang lemak2 degil kat badan nie...Syuhhh ko lemak jahat! hehe...Lepas masuk kerja hari tu, berat badan mendadak naik dan cara pemakanan dah berlainan.  Dulu boleh makan makanan yang sihat.  Tapi bila dah bekerja kat situ, asyik makan banyak dan sedap2 aje.  Confirm la banyak msg, lemak dan karbohidrat lagi la tinggi sebab makan macam dua kali ganda...Wahh, berselera betul aku.  Mana tak risau naik dalam hampir 4kg dalam masa 3 bulan.  Risau la ambe nie...

Ni lah rupabentuk Omega Guard nie:


Mengandungi EPA dan DHA iaitu asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam yang mampu menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan dan fungsi mata serta mengelakkan keradangan.  Ia juga boleh menyingkirkan lemak2 yang ada kat badan nie tapi bergantung kepada cara hidup jugak la...Kalau makan nasi banyak, lambat skit la nak ada kesan.  Setakat nie baru turun 1kg. Sebab makan bertambah, minum minuman berais dan dah jarang bersenam.  Makan bertambah pun berat boleh turun?? kekekeke...Haaa... Hari tu rajin la jugak kan berjoging.. hehe...Nak kena start balik ni joging.  Lagi cepat boleh turunkan berat...hehe..Kalau rajin pasti berjaya...:)

Yang best, rasa gatal2 kat badan dah kurang sikit la..Dan rasa kulit lembut sikit...Syok2...hehe...

Herbalax lak untuk mengatasi masalah membuang.  Salah satu fungsi detok.  Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah sembelit yang teruk.

Member ritu ada bagi free gift supplement Vitalea dan B-Kompleks...Memang rasa best.  Dan mungkin ia juga boleh jadi ubat penenang...Dee, sila alert. hehe.  Sebab masa makan hari tu masa time period.  Hari first rasa tak berapa sakit dan lenguh sangat.  Mungkin akan mencari after this.  Hehe...Tapi itu semua dengan izin-Nya.  Kalau Dia izinkan....Sebab kita ni pun kepunyaan-Nya.


Kalau sesiapa yang berminat, boleh la terus bertanya kat saya...:)

Emel: mawaddah84@gmail.com
ID Shaklee: 920988
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)



p/s: Saya mahu sihat....hehe...Terima kasih kerana membaca...:)


2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Terkejut ahkak baca tajuk... ingatkan Adah makan pil penenang.. :D

M a W a D D a H said...

Hehehe...Takde la...hihi

Related Posts with Thumbnails