Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, March 23, 2013

Lelah...Meleleh air mata...

Assalamualaikum dan salam semua...

Ermm..Kenapa ye produk Shaklee menjadi pilihan aku...Sebab keberkesanannya...Ye, sebab itu lah...Meh aku story mory sikit...:)

Sebelum ni aku tak berapa paham sangat la produk shaklee ni even pernah dengar sebelum nie.  Before join shaklee, tak terlintas langsung pun nak makan supplement2 dan apatah lagi bila terbaca2 supplemen apa yang perlu di makan dan bla bla bla, aishh banyaknya nak kena makan.  Larat ker aku nak makan pil2 sume...Perlu ke...Dan macam2 lagi lah perasaan yang terlintas di fikiran.

Tapi bak kata orang, "Belum cuba, belum tahu"...Kannn...

Dan sekarang nie, first aku boleh citer pasal Omega Guard Shaklee aka Minyak Ikan ni jer la dulu.  Sebab ia menjadi pilihan utama dan rasa kesannya.  Before consult dengan omega nie, first dalam hati, aku nak buang segala lemak2 degil dalam badan aku.  Kalau ada yang degil lah kan..;p Dan juga nak kurangkan kolesterol dalam darah. Aku nak cuba.



Tapi bila lepas makan, aku ada rasa jantung macam ada fungsi...;p Pulak dah...hehe..Takde la. Maksudnya sebelum ni even aku bergerak atau jog, payah benar nak berpeluh.  Mungkin jarang bersenam...Tapi sekarang, ada la jugak keluar peluh walaupun berjalan.  Risau jugak tau kalau berpeluh tak kuar..hehe..Mungkin ye kuar skali ngan lemak...hehe

Itu satu.  Nak 1 kesannya tapi dapat 4 lak kesannya...hehe...

Yang kedua rasa kulit lebih bersih dan lembut.  Takdela dapat tak bermaya je kan..Even orang tengok kita stress, tapi kita stress dalam senyuman..Sebab, kulit nampak lebih bersih...Errrkk...kekekeke...

Yang ketiga adalah bila silau mata dah makin berkurang...Macam mana aku perasan?  Mula2 pasang tv.  Ok la, pasal tv sambil tengok laptop.  Bila puas tengok laptop, terus mata tertancap pada tv...Ok, tengah2 kusyuk tengok tv, errrr, kenapa nie, apakah...Rupa2nya aku tak perlu lagi nak mencapai spek mata bila nak tengok senikata kat bawah tu...hehehehe...Wah, rupa2nya boleh kurangkan silau mata. Seronok sangat2..:)

Yang keempatnya bila, dah ada kurang rasa gatal di tempat2 tertentu yang memang dari dulu ada pernah rasa gatal di tempat yang sama.  Alhamdullillah.  Memang dari dulu asyik menggaru je kan...Kan...Kawan2 terdekat mesti tahu nie.  Seksa giler wehhh...hehe

Dan lepas ni nak makan ESP plak untuk dapatkan kesihatan yang optimum...:)



Untuk mereka yang berminat mencuba Omega Guard Shaklee or another Produk Shaklee, boleh la menggunakan ID Shaklee saya atau emel atau sms/call seperti yang tertera di bawah:

Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 013-6760811.

Feel free to contact me.  Thanks to Mama Bie..:)



Yang syoknya sebab Produk Shaklee ada jugak set untuk:
Mengandung, Menyusu, Kecantikan,  Berpantang, Kurus, Pembedahan, Gout.



1 comment:

Unknown said...

when we talk about family ...
yess air mata menjadi teman ...
we cant afford to loose them ...

Related Posts with Thumbnails