Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, March 26, 2013

First time rasa Durian Creepe...

Assalamualaikum semua...

Hari tu, dah lama dah sebenarnya...Tapi nak cerita jugak...hihihi...
Oleh kerana heboh pasal 'Durian Creepe' ni, aku pun dengan sendirinya teruja nak merasa ler jugak kan durian creepe nie.  Sedap ker, tak sedar ker...Yummy ker, tak ker...;p

Dan dengan baik nya, Kak Ja terbeli la durian creepe ni kat KLCC...Baik tau akak nie.  Rugi tul korang tak kenal Kak Ja nie...hehehehe..

Durian Creepe Warnanya Hijau...hehe...

Pendapat saya: Sedapppp...Lagipun saya penggemar durian...hehe...Kalau korang tengok kan kat dalam di atas, creepe tu kulit, pastu diletakkan krim di dalamnya dan kemudian isi durian...Memang sedap...:) Tapi tak tahu lah korang rasa sedap ker tak...Belum cuba, belum tahu...



p/s:  Padahal, musim demam durian creepe dah tamat.  Apatah lagi musim durian..hehehe...Lambat tul kan update...hihi


3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Durian crepe mmg sedap. Tapi tak sangka strawberry crepe pun sedap juga tau Adah. Crepe dia buat kaler pink. Dah pernah cuba tak?. Pasni MM nak cuba plak manggo crepe..

Cik Aish said...

HUHU TAK PENAH RASA..SEDAP EAAA

M a W a D D a H said...

miss mirror: yeker..lorrr, adah baru tau ada jugak strawberry creepe..kena cuba gak nih...:) lepas cuba manggo creepe, boleh la gtau adah best ker x...hehe


cik aish: cuba lar rasa..pasti menyentuh jiwa...hehe

Related Posts with Thumbnails