Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, June 3, 2014

Vitamin E Shaklee | Kenapa dicari?

Assalamualaikum dan salam semua...

Apa khabar kawan2? Hope sihat semua..Dan cergas sentiasa..Yo! Yo! Yo!

Hari ni nak kenalkan kat semua satu Produk Shaklee yang dinamakan Vitamin E ni...Ada yang familiar dengan produk ni dan ada yang tidak..Dan ada jugak yang tidak tahu apa bagusnya Vitamin E ni untuk badan kita..Ramai yang kata kita sepatutnya dan bagus ambik Vitamin C, ya betul..Tapi Vitamin E ni jugak bagus tau sebenarnya. Ramai rakan2 saya yang ambik Vitamin E ni memang sangat2 berpuas hati lah.

Antara kelebihannya:

1- Anti penuaan - Melembapkan kulit, mengurangkan kedut, melambatkan proses penuaan, bintik2 dan juga garis2 halus, membaikpulih parut.

2- Melindungi jantung.

3- Meningkatkan kemampuan reproduktif - Sangat bagus untuk lelaki jugak tau.  Ingat perempuan aje ke..Memang kalau mereka yang nak dapat anak, memang disarankan ambik Vitamin E ni.  Kerana, Vitamin E ni boleh menghasilkan sperma yang banyak, memperbaiki kualiti pergerakan sperma,elak cepat letih dan lesu serta elak mati pucuk...

4- Antioksidan - Mengukuhkan sistem imun.

5- Menghalang keguguran.


Kandungan Vitamin E Complex Shaklee: Dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang mengandungi Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Dan yang bestnya Vitamin E Shaklee ni adalah Vitamin E yang lengkap di pasaran.

Testimonial: Yang pernah mencuba memang sangat gembira sebab boleh hilangkan parut dan melembapkan kulit.  Mereka suka, i pun suka...hehe..


Siapa yang berminat dengan Vitamin E ni, boleh la contact saya:

ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/We Chat/Sms/Call)
Tel: 013-6760811 (Sms/Call)


P/s: Promo bulan June 2014 ni adalah Vitamin E. Cepat contact sebelum promo ni habis..Rugi ler kalau tak grab. Sebab beli 6 FREE 1 dan juga FREE membership...Wahh, sape yang tak nak rugi sangat2.. :)


1 comment:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Wow!. Anti penuaan tu yg best tu!.
Makan vit E mmg bagus... kulit jd glowing je bak artis2 terkenal.. hehe.

Related Posts with Thumbnails