Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, August 26, 2013

Untuk rabun dan silau: Testimonial sendiri lepas amalkan carotamax shaklee..Berkesan!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Rasanya hampir seminggu tidak bersiaran..Hurmm..Lama tue..hehe..Bukan apa, sebab sibuknya aku dengan hari raya..Sibuk dengan macam2..hehe...Ni sempena bulan syawal ni sangat2 lah baiknya kita berpuasa enam pula...Banyak ganjarannya yang Allah berikan pada makhluknya...Sape tak 'grab' memang rugi lah...Jom lah kita kumpul pahala banyak2 untuk buat bekal di akhirat kelak..Jangan ingat nak kumpul duit jer..Akhirat pun kena seimbang..Tapi aku as a perempuan nie, kena lah buat ganti dulu..Buat yang wajib dulu..

Owhh..Berbalik kepada tajuk di atas...Yesss dan alhamdulillah syukur pada-Nya, power mataku dah berkurang..Mata sebelah kiri dah berkurang 50 dan belah kanan 25..Kira banyak lah tu okeh...Macam mana aku boleh perasan? Aku perasan setelah aku rasa sakit kepala dan mata berpinar2...So aku pun gi lar kedai spek mata aka kacamata yang pernah aku buat dulu kat festival city..

Dialog aku dengan tuan kedai:

"Saya nak tukar power mata spek lar sebab rasa sakit kepala nie"..kataku.

After check...

"Ak ah, power mata awak dah turun tapi saya pelik la kenapa sekejap sangat dah turun sebab seingat saya awak baru jer buat spek mata hari tu..Seingat saya awal tahun kan...Kebiasaannya kalau orang boleh turun dan naik pun power, dalam jangka masa setahun..Ni kes awak ni, tak sampai setahun dah turun...Jarang berlaku.." kata dia...

"Sebenarnya saya makan suplemen untuk mata"..."Carotamax Shaklee"...

"Owh yeke..Saya tak tau..Tapi memang bagus la tu...Tapi takperla kot2 la power mata naik, awak boleh tukar power mata yang lama nie.."

Dalam hati aku nie..Kalau dah amalkan makan dengan konsisten, insyaallah boleh turun lagi...Berfikiran negatif pulak penjual spek nie...Aissshhh...Tak bagus betul orang yang ada fikir2 negatif nie...hehehe...

Nak tahu macam mana bentuk carotamax shaklee nie?

Ni dia....



Untuk mendapatkan kesan yang lebih optimum, boleh la tambahkan minuman Vivix Shaklee untuk mereka yang lebih berkemampuan...

Anda akan berpuas hati..Percaya lah....



Kepada mereka yang mahu mencuba, jangan segan untuk contact saya:

Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee:  920988
Emel:  mawaddah84@gmail.com
Tel: 017-9797601 (Whatsapp/sms/call)
Tel: 013-6760811 (Sms/call)

p/s:  Kita berusaha, Allah yang tentukan...Ikhtiar selagi mampu...


No comments:

Related Posts with Thumbnails