Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, July 16, 2010

Dah mula dah hobi aku...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Errrmmm..Dah mula dah hobi aku nak main games ni..Adehh..Di saat2 aku tengah busy nak buat paper, sempat lagi aku nak main games...Seriusly, main games ni adalah hobi aku yang dah lama terkubur..last skali main games pun masa di farmville dan pet society di facebook...Serius aku dah lama dah tinggal hobi bercucuk tanam dan membela 'cici', kucing kesayangan ku..hehehe...Sebab kenal ngan blog ni la, aku dah mula beralih arah..hihih...Macam mana la ngan tanaman aku dan juga pet aku tu..hihi...

Dan sekarang ni aku selalu main games ni...Game "Snickers Hunger Buster Challenge". Ni gara2 iklan la ni hehehe...

Dan inilah hadiah2 nya...


Hehehe...Menarik bukan...Hadiah yang dapat lebih daripada 600 hadiah tau...Ala...Mesti korang perasan punya iklan ni...Takkan korang main klik2 je tak tengok content iklan tu...Rugi sungguh...hehehe..Sebab hadiah dia best, aku nak mencuba nasib..Ahaks...Yela kan, hobi aku main games..hihi..

Sapa yang nak join klik la SINI dan tengok syarat2 dia...Senang bangat...Actually tengah bersemangat nak masuk list Top 15 Score untuk week pertama..Agak susah...huhuhu..Rasa tangan lenguh..huhuhu...


p/s: dateline submit paper hari isnin ni...sempat ke nak hantar nie...huhu...layan game dulu ar...:p

5 comments:

Amir Syahir said...

masukk.

khairul_bariyyah said...

penah main jugak game snickers nih.. time nak dekat2 exam dulu... bila dah abes exam dah xnak main.. hahaha... shengal~

Unknown said...

wah....bunyi mcm bahayas ja!haha..tangok aje la..taknak la join.hehe
Latest post:Ingatkan saya sorang je malu,tapi semua org malu!!

sarah shafie said...

ceit..aku pun tk tau smpat tk nk antr ni..adeih..

M a W a D D a H said...

hiro: hihi


khairul_bariyyah: hahaha..tula time tensen, banyak kije, kena stadi baru nak main kan...adeh..memang sangat sengal...:p


iqbalsyarie: hehehe..mara bahaya..kena stop dulu wat kije..hihi


sarah: uikss..sila wat paper tu..jgn main2 ea..:p

Related Posts with Thumbnails